Translate

torsdag 13. februar 2014

Hva du enn gjør så ikke slutt med det

Hei igjen:-)
Ja, nå er det lenge siden sist. Jeg fortsetter fortsatt med energimedisin, men det varierer jo litt. Ikke like flink hver dag, må innrømme det. Men alt i i alt er det ikke så ille. Jeg må fortelle dere om hvordan det gikk på siste kontroll hos diabeteslegen,den årlige sjekken, der alt sjekkes. For en opptur:-)

 Det oppløftende var at alle prøver var helt supre, alt fra blodtrykk, kolesterol ( hadde sunket fra 5 til 3), blodsukker og ikke nok med det, så hadde det blitt tatt en test som viste hvor mye jeg produserte av insulin og det viste seg at jeg produserte normalt med insulin, jeg mener innenfor normalen fastende. Jeg vet jeg har hatt en del insulinproduksjon,så det er ikke et mirakel, men legen sa det var veldig bra. Hun sa faktisk: " Hva du enn gjør, så ikke slutt med det". Hun hadde ingen forklaring på denne bedringen. Jeg selv kan forklare noe med at jeg har sluttet med melk. Jeg tror det har hatt effekt. I denne prosessen har jeg oppdaget at vanlig melk er noe min kropp ikke liker. Jeg føler at jeg fungerer bedre uten, men ikke fått bekreftet at jeg ikke tåler melk, som i allergi, men at melken ikke er bra for diabetesen er jeg sikker på. Jeg har også ganske nylig lest noe forskning på området, der det viser seg at stort melkeinntak øker risikoen for å utvikle diabetes ( type 2).  Jeg oppfordrer ikke alle til å slutte med melk for melk inneholder mye som er bra for kroppen,bla vitamin B12, men jeg selv har funnet ut at kroppen min fungerer bedre uten. Jeg tror dessuten at ikke melken kan forklare hele bedringen min. Jeg har jo en veldig god tro på energimedisin. Når alt er energi, så er mye mulig spør du meg :-)

I morgen er det Valentine og jeg hadde tenkt å lage Kjærlighetsgryte, men hvor er oppskriften?? Typisk at den er borte når jeg absolutt vil ha den.  Legger den ut om jeg finner den.. den var helt super og jeg har også laget en skikkelig god brownie-kake, med totalt ca 30g karbohydrat ( for hele kaka). Når jeg er flink neste gang skal jeg legge ut oppskrift. Til da, ha et nydelig sødmefylt liv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på bloggen<3