Translate

fredag 28. februar 2014

Healing mot diabetes

Jeg fortsetter ,jeg, med å prøve ut energimedisin på min diabetes. Det går litt i rykk og napp, får jeg si, men jeg synes jeg er på vei til en bedre helse om ikke annet. Jeg kan jo heale selv og gjennom reiki-healingen har jeg en mulighet til å heale meg selv. Og jeg synes det gir resultater, men på litt andre områder kanskje enn jeg tenker,men jeg er skikkelig i utvikling som menneske og det ser jeg som et resultat av healingen.Jeg er rett og slett på vei mot mer harmoni og balanse i kropp og sinn. 

Men tilbake til healing mot diabetes. Det har seg sånn at jeg nå har healt meg selv, healt andre og fått healing av andre veldig mye denne uken og det er utrolig hvordan det virker inn på blodsukkeret. Jeg har 1 gang ikke trengt mer enn 1 IE insulin i forbindelse med lunsj og jeg har hatt føling på morgenen en gang ( noe jeg aldri har) og ellers lavt blodsukker, sånn at jeg har vært nødt til å sette mindre insulin enn før. Jeg har også vært så tørst, uendelig tørst og jeg trodde først det måtte dreie seg om at jeg hadde høyt blodsukker, men nei. Skikkelig blid jente her da. Det er vanlig etter healing at man kan bli tørst fordi kroppen blir renset og avfallsstoffer skal ut, men tørste for meg pleier å bety at blodsukkeret er høyt, så da det ikke var det, ble jeg så glad.

Til dere som leser dette: Ha en strålende dag :-)
PS! Sjekk ut blomkålretten min da vel, som styrker den indre kjærligheten i deg.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på bloggen<3