Translate

lørdag 9. mars 2013

2 netter uten insulin.... noen resultater etter ca 2 uker

Jeg holder fortsatt på med mitt, selvom jeg er flinkest til å gi meg selv reiki og sende til affirmasjoner og bruke affirmasjoner. Jeg har vel egentlig ikke kommet helt i gang med akupressuren, men jeg bruker noen av øvelsene sånn av og til. Og så lager jeg chakramat. Uansett så har jeg en følelse av at det bare er å fortsette og ha god tro på prosjektet. Jeg synes jo at jeg ser noen antydninger til bedringer av og til. Selvom jeg vet at et blodsukker kan gå opp og ned og behovet for insulin kan variere noe, men egentlig ikke SÅ mye. Det er ihvertfall år og dag siden jeg ikke tok insulin på natta.

 Den første natta var for et par dager siden, da jeg rett og slett sovnet utmattet litt tidlig på kvelden. Tanken var at jeg sikkert ville våkne opp i passe tid til å sette insulin, men neida, denne jenta sov som tornerose og våknet først kl 5 på morgenen. Da var det eg for sent til å sette noen nattinsulin, og jeg sov bare vidre til klokka ringta halv sju. Da var blodsukkeret 7,2- egentlig litt høyt, men egentlig veldig bra til ikke å satt noen nattinsulin:-) Blodsukkeret kunne fort ha vært 11-12. Det var jeg fornøyd over. 

Og så var det i natt. Jeg skulle legge meg til vanlig tid. Jeg skulle til å sette insulin, jeg SÅ insulinpennen ligge på bordet. Jeg satt meg ned, og vips var hele pennen sporløst borte. Dette var opplevelse àla åndenes makt. Nå har jeg opplevd mye uforklarlig i mitt liv, jeg har kontakt med kjærlige energier og dette tolket jeg til å være en inngripen fra de høyere makter. Jeg trengte kanskje ikke insulin i natt? Jeg sjekket først blodsukkeret, for jeg er både veldig skeptisk og ikke skeptisk på en gang når det gjeldet det overnaturlige. MEN blodsukkeret var SÅ fint, mye bedre enn jeg egentlig pleier, må jeg si. Det var på 5, 4 noe som er et helt normalt blodsukkernivå. Så jeg turde rett og slett ikke sette noe insulin jeg da. Nå kunne jeg muligens ha satt bitte litt, for blodsukkeret steg litt, men ikke mye i løpet av natta- jeg sov litt lenge også, noe jeg sjelden kan for jeg har det aller best når jeg står opp til vanlig tid, men i dag sov jeg til kl 9.30- deilig.Blodsukkeret var da på 8,3, men hadde jeg stått opp kl 7, så er det ikke sikkert det hadde vært så høyt.

Jeg synes selv at jeg ser antydninger til noe forbedring, maten har mye å si for hvordan kroppen har det og jeg tror jeg følelsesmessig får bearbeidet min opplevelse av å ha diabetes ( har hatt vil jeg snart si ;-)) gjennom reikihealingen, affirmasjonene og massasjehealingen- og litt kroppslig siden chakraene blir forholdsvis balanserte)..JEG ER BLID OG OPPTIMISTISK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på bloggen<3