Translate

tirsdag 5. mars 2013

Chakramat og engler

I dag har jeg fått massasjehealing, gitt meg selv reiki, sendt til affirmasjoner og spist blomkål og linsegryte.
Jeg ser at dette hjelper og kanskje særlig med mat med lav GI, det er jo kjent og som jeg har prøvd selv før også, men jeg prøver også å spise riktig chakramat. Jeg skal lære meg mer om dette, men kortversjonen handler om at alt er energi, vi er energi og maten vi putter i oss er energi. Det er ikke uviktig hva vi putter i oss. Vibrasjonene fra maten påvirker chakraene våre, og gjør oss friskere. Nå skal jeg gå  meg en tur sammen med en god venninne. Gleder meg:-)

Også hadde jeg besøk av denne under reikibehandlingen- sett for mitt indre, men merket en betydelig høyning av vibrasjonene i energien min ( jeg er jo vàr for slike ting..) og en veldig varme i hele meg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på bloggen<3