Translate

mandag 25. februar 2013

Kan energimedisin kurere min diabetes

Denne bloggen har jeg laget for å vise mitt eksperiment med å kurere min diabetes med energimedisin. Det er ikke mange, men noen ihuga sjeler i denne verden, som tror at energimedisin kan kurere diabetes. Jeg er selv  av den oppfatning at dette vil kunne virke og jeg er ihvertfall villig til å prøve. Jeg har egne medfødte healingevner og også tatt reikikurs 1 og 2 og vil kunne bruke dette på meg selv og skal i tillegg lete etter "oppskrifter" på hva jeg skal gjøre. Jeg vil selvfølgelig benytte reiki, som også inkluderer affirmasjoner, men også akupressur og eventuelt andre metoder jeg finner underveis.

Jeg har healt andre mennesker med gode resultater, men jeg synes det nå skal bli veldig interessant å prøve dette ut på meg selv og se om det funker. Det er jo en veldig test, og jeg har ikke hørt om noen i hele verden som har blitt kurert for diabetes, ihvertfall ikke der personen bruker insulin, slik som meg.
Jeg skal legge ut min HbA1c når jeg er hos legen, dvs mitt langtidsblodsukker og kanskje blodtrykk, kolestrol ol som kan være litt dårlig og se om det er forandringer etterhvert. Jeg tror absolutt at dette tar tid og ikke gjort i en fei, så tålmodighet er jo viktig... 

Jeg vil også se på ( og prøve ut) forskjellig mat og trening, som skal være gunstig for meg som diabetiker. 
Håper noen har lyst å følge meg:-)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på bloggen<3