Translate

onsdag 6. mars 2013

Akupressur mot diabetes

Jeg kom over denne videoen, i min leting etter en energimedisin-kur for min diabetes. I denne videoen står det en nettadresse, og den gikk jeg inn på. Hvis du vil ha de samme øvelsene som jeg har fått, registrerer du deg og får en gratis e-book med disse øvelsene. Jeg har tjuvstartet litt og synes de virker utrolig deilige og virker avslappende. Jeg har kjent litt på en form for angst for å gi slipp på min diabetes, teit på en måte, hvem vil vel ikke bli kvitt en sykdom man har, vel, det er vel at alt nytt er ukjent og så videre. Diabetesen er en del av meg som jeg må gi slipp på. Jeg har derfor lagt til affirmasjonen " Det er trygt for meg å gi slipp på min diabetes". Nok om det, her kommer videoen:


                                          Diabetes energy medicin part I ( 4 min)

   Jeg legger til del II også. Her kommer den ( 8 min):


Om det er noen der ute som er interessert i hennes nettside der du kan få en gratis e-bok, så er linken
  HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på bloggen<3